tirsdag den 4. december 2012

Nytårskjole

Kjole: Nelly.com

Sidder i sofaen under et varmt tæppe og kigger ud på sneen. Elsker virkelig julen - elsker sneen, stemningen og så selvfølgelig gaverne. Jeg skal holde jul hjemme hos mig selv i år, sammen med min fars 2 søskende. Det har vi faktisk aldrig prøvet, så det glæder jeg mig meget til.
Jeg er i fuld gang med at finde en nytårskjole, da der jo ikke er særlig lang tid til. Jeg har fundet denne lækre kjole på "Nelly.com" og tror måske, at det bliver den som, at jeg køber. For første gang skal jeg holde nytår med mine dejlige veninder. Vi bliver 8 piger til middag og skal senere på aftenen ud til nogle af vores andre venner.
UUUH! Jeg glæder mig bare så meget til alle mulige ting i denne måned :-)
Hvad synes i om kjolen?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tøj/festkjoler/jeane-blush-396/fiona-sequin-dress-396616-14/
      Her er der et link til kjolen :)

      Slet