onsdag den 26. december 2012

Julegaver



Hej Bloggen.
Jeg håber, at i alle sammen havde en fantastisk juleaften, det havde jeg i hvert fald! Her er der nogle af de gaver, som jeg fik. Jeg håber rigtig meget på at få "Day" tasken af min farfar, jeg har ikke fået en gave fra ham endnu, så har jeg nemlig et lille sæt, hihi :)
Nu til den dårlige nyhed.. Som i nok kan se er billederne i rigtig dårlig kvalitet. Det kamera jeg brugte før, har været et som jeg har lånt af min fars søsters mand, og da jeg ikke kunne låne det længere, bliver billederne taget med min Iphone. Billederne er langfra i ligeså god kvalitet, som på et spejlreflekskamera. øv!
Men jeg håber, at i stadig har lyst til at følge med på bloggen, selvom billederne ikke har den bedste kvalitet. Og så lover jeg, at jeg nok skal skaffe mig et godt kamera igen. Skal bare lige have penge til det først <3
I dag får vi besøg af min fars kæmpe familie. De kommer og spiser julefrokost, og det plejer altid at blive en ret så vild fest, men det er nu meget hyggeligt.
Fortsæt god dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar